Nem csak magánemberként érintheti a költözés!

Az irodák, intézmények, raktárak, műhelyek költöztetése alapos körültekintést igénylő feladat. Megkeresésüket követően felkeressük Önöket, hogy felmérjük a pontos igényeket, tájékozódjunk az elvárásokról, a megvalósítási lehetőségekről. A költöztetendő tárgyak mennyisége, az indító- és fogadóhely megközelítése és elhelyezkedése, a parkolási és lifthasználati lehetőségek ismeretében megkeressük az optimális megoldást, meghatározzuk a szükséges fuvareszközök mennyiségét és méretét, a szakemberek létszámát. Árajánlatot a fentieket követően tudunk készíteni, minden esetben egyedileg kalkulálva.
A felmérés díj- és kötelezettségmentes!
A közösen kialakított jelölésrendszer alapján feliratokat helyezünk el a bútorokon (melyek természetesen sérülés nélkül eltávolíthatók), dobozokon. A jelölések alapján vállaljuk, hogy minden bútor illetve doboz a célirodában is a megfelelő helyre kerüljön, akár tervrajz alapján meghatározva is.

Igény szerint elvégezzük az iratok, dossziék csomagolását-dobozolását és a bútorszerelési feladatokat is megoldjuk. A személyes tárgyakat különös figyelemmel kezeljük.

Az IT eszközök szétszerelését-összeállítását is vállaljuk, a monitorokat, irodatechnikai eszközöket légpárnás fóliával védjük.

Amennyiben a dobozolást ránk bízzák, a szükséges mennyiségű és méretű kartondobozt díjmentesen biztosítjuk.
Az érzékeny berendezéseket (tükör, üveges szekrényajtó, csillár, antiktárgy) minden esetben egyedileg csomagoljuk.

Minősített vagy titkos adatokat tartalmazó dokumentumok esetén garantáljuk a betekintés mentességet, lehetőség nyílik felügyelet melletti, zárt iratkezelésre, illetve a raktér plombálására is.

Arra az esetre, ha nem bennünket bíznak meg a dobozolással, a költöztető dobozainkat bérbe adjuk, vagy felkínáljuk azok megvásárlási lehetőségét is.

A selejtezésre kerülő iratokat szakcéghez szállítjuk, akik jegyzőkönyvet állítanak ki a megsemmisítésről.

A költözés során esetlegesen feleslegessé váló bútorok vagy egyéb tárgyak selejtezését, lomtalanítását is vállaljuk.

RUGALMASSÁG-GYORSASÁG

Mindent megrendelőink igényeihez igazítunk. Akár teljes körű költöztetést, akár részfeladatokat teljesítünk, erőforrásainkat az Önök kérésének megfelelően biztosítjuk. Igazodunk munkarendjükhöz, ha szükséges hétvégi és éjszakai munkavégzést is vállalunk; ezáltal is biztosítva megrendelőink legkisebb munkakiesését a költözés miatt.

A felmérés ingyenes és kötelezettségmentes!

Irodaköltöztetés
Általában kik veszik igénybe az irodaköltöztetést?

Egy irodahelyiségtől egészen egy teljes irodaház elköltöztetéséig.

Általában milyen igények szoktak felmerülni az irodaköltöztetést igénybe vevők részéről?

A legfontosabb a pontos regisztrálása a szállítandó tárgyaknak, ezen felül még nagyon fontos a meghatározott, nagyon gyors és rövid időn belüli költöztetés (nagy létszámmal kell akkor felvonulni, mert a cégeknek nincs sok idejük a leállásra). Tervrajz alapján az átszállított tárgyak pontos elhelyezése.

Milyen feltételeknek kell megfelelnie az irodaköltöztetést igénybe vevőjének?

A megállapodások pontos betartása az elfogadott árajánlatban és a vállalkozói szerződésben leírtak szerint.

Milyen lépések alkotják a teljes irodaköltöztetés folyamatát?

1. Helyszíni felmérés és megbeszélés.
2. Szerződés megkötése.
3. Költöztetést megelőzően csomagolás, bútorok, irodai infrastruktúra szétszerelése.
4. Tehergépkocsikra történő rakodás.
5. Átszállítás.
6. Az új helyszínen történő lerakodás.
7. Bútorok, dobozok és egyéb irodai eszközök megadott helyre történő elhelyezése (ez lehet előzetesen elkészített tervrajz alapján)
8. Bútorok összeszerelése, irodai infrastruktúra visszaállítása, dobozok kicsomagolása.
9. Átadás.
10. Számlázás.

Mitől függ az irodaköltöztetés ellenértéke?

Az igénybe vett szolgáltatás mennyiségétől.

Milyen speciális igények szoktak felmerülni az irodaköltöztetés során?

Bár tervrajz alapján történik a bútorok elhelyezése, tapasztalatom szerint a költöztetést követően egy pár nappal utólagos bútorrendezést szoktak kérni.

Milyen plusz értéket tud nyújtani az irodaköltöztetés folyamatában, a hasonló területen tevékenykedő cégekkel szemben?

A költöztetést követő utólagos bútorrendezést grátiszként végezzük. Megbízható állandó emberekkel dolgozunk, teljes körű garanciát vállalunk.