Hívjon most! +36 30 95 00 659

Üdvözöljük a KozmaTrans.hu oldalán!

Társaságunk több, mint 30 éve tevékenykedik belföldi és nemzetközi költöztetés, áruszállítás, valamint lomtalanítás, csomagolás és bútorszerelés területén. Mivel gyakran az időtényező rendkívül fontos megbízóink számára, így cégünk az expressz fuvarozás területén is készséggel áll ügyfeleink szolgálatára.
Szolgáltatásaink során kiváló minőségre és ügyfeleink maximális megelégedettségére törekszünk.

Árak:

Az árak tájékoztató jellegűek. Pontos árat a tényleges feladat ismeretében lehet megállapítani.

1. Heverő szállítás 6000 Ft-tól
2. Garnitúra szállítás 8900 Ft-tól
3. Garzon lakás költöztetés (kb.30nm-ig) 18000 Ft-tól
4. Több szobás lakás költöztetésének, díját a tényleges szállítási mennyiség ismeretében lehet megállapítani. Ingyenes felmérés Budapesten és vonzáskörzetében.
Ingyenes tanácsadás országosan.
5. Bútorszerelés 6000 Ft-tól

Budapest területén kívül + km díj kerül felszámolásra.

Áraink az Áfát nem tartalmazzák!

HÍVJON MOST! +36 30 95 00 659

E-mail:  mstreet.fuvar(kukac)gmail.com

Az irodaköltöztetés is lehet gördülékeny!

Ha egy cég kinövi az irodáját, akkor ideje nagyobbat keresni. A kis helyiség egy idő múlva akadályozza a fejlődést, a zsúfoltság miatt pedig a dolgozók nem tudják rendesen ellátni a feladataikat. Ez senkinek sem jó, ezért nincs más választás, mint az irodaköltöztetés! Ez azonban sajnos nem is olyan egyszerű, mint elsőre tűnik. Mindent be kell dobozolni, ráadásul nem lehet megúszni a berendezések és az IT rendszer szétszerelését sem. Ha ebbe hiba csúszik, az akár óriási károkat is okozhat, ezért az irodaköltöztetést csakis megbízható, tapasztalt cégre érdemes bízni.

Az irodaköltöztetésnél elsődleges fontosságú a megbízhatóság. Egyrészt ilyenkor szükség van szakértelemre is az elektromos berendezések szállíthatóvá tételéhez, majd visszaállításához, másrészt viszont nagyon sok múlik az időn. Amíg zajlik ugyanis az irodaköltöztetés, az kiesést jelent a cégnek. A folyamat alatt a dolgozók nem vagy csak korlátozottan tudják elvégezni a feladataikat, ezért fontos, hogy minden mielőbb az új helyére kerüljön, és mihamarabb be legyen üzemelve. Kapkodni ugyanakkor nem szabad, hiszen az irodaköltöztetést is érdemes úgy szervezni, hogy csak azok a dolgok kerüljenek át az új telephelyre, amelyek szükségesek. Az olyan iratokat, amiket már nem feltétlenül kell tárolni, még a bedobozolás előtt célszerű megsemmisíteni, hogy ne foglalják feleslegesen a helyet.

Az irodaköltöztetés napját is érdemes alaposan megszervezni. Jó, ha van egy ütemterv, ami szerint lehet haladni. Ehhez az is kell, hogy minden egyes dolgozó tudja a feladatát, legyen vele tisztában, hogy neki személy szerint mit kell csinálnia aznap. Nem szerencsés, ha ez nincs megszervezve, mert vagy káosz lesz a vége vagy az, hogy nagyon elhúzódik az egész procedúra.

Amennyiben szeretné profikra bízni az irodaköltöztetést, a legjobb helyen jár! Keressen fel minket bizalommal, és kérje ajánlatunkat! Cégünk teljes körű szolgáltatást vállal, számíthat ránk a be- és kicsomagolásban, valamint az IT rendszer szét- és összeszerelésében is, mindezt kedvező áron!